ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 学習院大学
  2. 経済学部
  3. 學習院大學經濟論集
  4. 24(2)

The Effect of TV Advertising on Consumer's Price Sensitivity to New Entry Products : The empirical research whose objects are food items sold in the supermarket

http://hdl.handle.net/10959/318
http://hdl.handle.net/10959/318
aa2de464-c895-40d0-bb87-27468c95e06c
名前 / ファイル ライセンス アクション
keizai_24_2_1_23.pdf keizai_24_2_1_23.pdf (981.4 kB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2012-03-15
タイトル
タイトル The Effect of TV Advertising on Consumer's Price Sensitivity to New Entry Products : The empirical research whose objects are food items sold in the supermarket
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 上田, 隆穂

× 上田, 隆穂

WEKO 34240
CiNii ID 1000040176590
e-Rad 40176590
AID DA06369648

ja 上田, 隆穂

ja-Kana ウエダ, タカホ

en Ueda, Takaho

Search repository
金子, 武久

× 金子, 武久

WEKO 36294

ja 金子, 武久

ja-Kana カネコ, タカヒサ

Search repository
Kaneko, Takehisa

× Kaneko, Takehisa

WEKO 36296

en Kaneko, Takehisa

Search repository
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 論文(Article)
書誌情報 ja : 學習院大學經濟論集
en : The journal of Faculty of Economics, Gakushuin University

巻 24, 号 2, p. 1-23, 発行日 1987-09
出版者
出版者 学習院大学経済学会
言語 ja
ISSN
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 00163953
書誌レコードID
収録物識別子タイプ NCID
収録物識別子 AN00038827
フォーマット
内容記述タイプ Other
内容記述 application/pdf
著者版フラグ
出版タイプ VoR
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85
URI
識別子 http://hdl.handle.net/10959/318
識別子タイプ HDL
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 14:54:31.321709
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3