WEKO3
アイテム / The Effect of TV Advertising on Consumer's Price Sensitivity to New Entry Products : The empirical research whose objects are food items sold in the supermarket / keizai_24_2_1_23
keizai_24_2_1_23
ファイル | ライセンス |
---|---|
keizai_24_2_1_23.pdf (981.4 kB) sha256 258f4f7443b89aa958965a7e814057a67295e027d94ed242ffb2e9b3d5ecb8e5 |
公開日 | 2012-03-15 | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
ファイル名 | keizai_24_2_1_23.pdf | |||||
本文URL | https://glim-re.repo.nii.ac.jp/record/240/files/keizai_24_2_1_23.pdf | |||||
ラベル | keizai_24_2_1_23.pdf | |||||
オブジェクトタイプ | fulltext | |||||
フォーマット | application/pdf | |||||
サイズ | 981.4 kB |
Version | Date Modified | Object File Name | File Size | File Hash Value | Contributor Name | Show/Hide |
---|